יישומים לחנות היישומים: חמש דרכים לשדרג את האנדרואיד מרקט


להתקין אפליקציות מהמחשב, לגבות את האוסף שקיים במכשיר, לקבל המלצות על יישומים חדשים ולשתף ממצאים עם חברים. כך תעשו זאת
שי ענבל 04.03.10, 18:46 4 תגובות

חדש! ניוזלטר סמארטפונים: חדשות, סקירות מכשירים ומדריכי אפליקציות - כל שבוע בתיבת המייל שלכם. להרשמה לחצו כאן ובחרו בתיבה המתאימה

להורדת האפליקציות יש לסרוק את הברקוד עם האנדרואיד, באמצעות תוכנת Barcode Scanner. מדריך וידיאו ניתן למצוא כאן .

1. התקנת אפליקציות אנדרואיד מהמחשב לטלפון

AppBrain

AppBrain הוא יישום נהדר שפותר את אחת הבעיות הכי גדולות בטלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד: קניית אפליקציות מהמחשב. בכל החנויות האחרות, מהאפסטור, דרך האובי סטור ועד הווינדוז מובייל מרקטפלייס, קיימת האופציה לצפות, לקנות, להוריד ולסנכרן יישומים באמצעות המחשב האישי, ולא רק עם המכשיר עצמו. באנדרואיד מרקט (עדיין) אין, אך AppBrain משלים את החסר.

בטרם השימוש באפליקציה, יש להיכנס לאתר האינטרנט של השירות, AppBrain.com, וליצור משתמש. היות והוא מתבסס על חשבון הגוגל שלכם, מדובר בתהליך מהיר במיוחד. לאחר מכן הורידו את האפליקציה והתחברו עם החשבון.

כעת תוכלו לנווט באתר האינטרנט לפי קטגוריות, לחפש אפליקציות לפי שם או תיאור ולגשת לעמוד של כל יישום שתבחרו. בעמוד זה תוכלו לראות את כל הפרטים עליו - כולל תגובות משתמשים, דירוג וצילומי מסך - ישירות מהאנדרואיד מרקט. בנוסף בצד ניתן לראות Related Apps - אפליקציות בעלות נושא משותף שוודאי תרצו להעיף בהן מבט. אם מצאתם אפליקציה שתרצו להתקין, פשוט לחצו על כפתור Install בעמוד.

לאחר שתפתחו את AppBrain במכשיר, תוכלו לקבל רשימה של כל היישומים שסימנתם באתר, ולהתקין את כולן מהמרקט בקליק אחד. בנוסף קיימת האופציה גם לראות את היישומים במכשיר ולהסיר אותם בקלות.

עמוד אפליקציה באתר AppBrain

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר: 

2. לגבות ולהתקין אפליקציות לכרטיס ה-SD 


AppManager היא אפליקציה יעילה במיוחד. היא כוללת שני פיצ'רים עיקריים: הראשונה היא האפשרות לגבות את כל היישומים המותקנים במכשיר שלכם לכרטיס ה-SD בקלות. כרטיסים אלה, שהנפח שלהם נע בין 2 ג'יגה-בייט ל-32 ומעלה, נתמכים בכל מכשיר אנדרואיד ומהווים אמצעי שימושי להגדלת שטח האכסון בהם, המוגבל מאוד לרוב. ניתן לחברם למחשב באמצעות מתאם מיוחד ולהשתמש בהם כמו בדיסק און קי.

בנוסף ליכולת הגיבוי ל -SD, ניתן גם לבצע את הפעולה ההפוכה, ולהתקין מהכרטיס שתחברו יישומים שגיביתם (או ששמתם עליו בדרך אחרת). בצורה זו ניתן להעביר אפליקציות ממכשיר אחד לאחר, לרדת לגרסאות ישנות יותר או פשוט לשחזר יישומים במקרה הצורך.

AppManager

קיימות שתי גרסאות ל-AppManager במרקט. הראשונה מתאימה רק לאנדרואיד 1.5 (Cupcake), והשניה ל-1.6 ומעלה. במכשירים הנמכרים כיום בארץ (סמסונג גלקסי, סמסונג ספיקה ו-HTC מג'יק) מותקנת גרסת ה-Cupcake. אם יש לכם אנדרואיד בגרסת 1.6 ומעלה תוכלו להוריד גרסה מותאמת עבורו מכאן.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר (אנדרואיד 1.5 בלבד):

 

3. לגלות ולשתף יישומי אנדרואיד


AppAware
שירות AppAware מהווה דרך חביבה ולא שגרתית להתוודע ליישומי אנדרואיד לא מוכרים. כדי להתחיל, יש להוריד את היישום מהמרקט. לאחר הפעלתו, תוכלו לראות בו את היישומים שהותקנו, שודרגו והוסרו על ידי משתמשי AppAware הכי הרבה במהלך השעה, היום או השבוע האחרון. לחיצה על כל יישום תפתח אותו באנדרואיד מרקט. פיצ'רים דומים קיימים גם באתר האינטרנט של AppAware.

בנוסף, תוכלו באמצעות היישום גם להתחבר לחשבון הטוויטר שלכם, ועל ידי השארת AppAware פועלת ברקע, לשתף את עוקביכם בפעולות שביצעתם באנדרואיד מרקט. החיסרון היחידי הוא שאי אפשר לקבל שליטה של ממש על שיתוף התוכן - כמו למשל לצייץ רק על התקנות, ולא על שדרוגים או הסרות של יישומים.

למרות החסרונות הקטנים, AppAware מהווה דרך ייחודית ומוצלחת לגלות אפליקציות פופולריות ולשתף את המלאי שלכם.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

4. לאתר בקלות את כל היישומים מבית אותו מפתח


Market Stalls הוא כלי קטן ושימושי המאפשר לצפות בכל היישומים מבית אותו מפתח באנדרואיד מרקט. באמצעות ממשק פשוט תוכלו ליצור רשימה של יוצרים, ובלחיצה אחת לראות את כל מעשה ידיהם. Market Stalls טובה לא רק לשימוש חד פעמי, אלא גם בתור דרך להתעדכן מדי פעם ביישומים של חברת הפיתוח החביבה עליכם (".Google Inc", למשל).

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

5. לקבל המלצות על יישומים במרקט


Market Suggest הוא יישום Market משופר, שבתחומים רבים אף עולה על המקור. בעוד שלחיצה על כל אפליקציה תוביל לעמוד שלה במרקט, הניווט והחיפוש בהן טוב יותר מביישום הרשמי. הממשק נוח מאוד, וקל לסנן את התוצאות לפי קטגוריות ומחיר, על ידי לחיצה על Lists. הקלקה על הכפתור עם אייקון גלגל השיניים תציג מגוון אפשרויות לכל אפליקציה, ביניהן שיתוף עם חברים (במייל, ב-SMS או בכל צורה אחרת, בהתאם ליישומים המותקנים אצלכם, כמו טוויטר) והכי שימושי - קבלת המלצות בהתבסס על האפליקציה. מההמלצות ניתן לנפות תוצאות ידנית, כך שלא יופיעו שוב.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

כתבות נוספות:

סינכרון תמונות, וידיאו ומוסיקה מהמחשב לכל אנדרואיד עם doubleTwist, האלטרנטיבה לאייטונז

לכתוב פוסט מכל מקום: חמש אפליקציות אנדרואיד לבלוגרים

(ניוזלטר סמארטפונים - חדשות, סקירות מכשירים ומדריכי אפליקציות - כל שבוע בתיבת המייל שלכם. להרשמה לחצו כאן ובחרו בתיבה המתאימה)

(ל-RSS של סמארט-אפ)

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:

Rolex GMT Master II Review