לכתוב פוסט מכל מקום: חמש אפליקציות אנדרואיד לבלוגרים


האפליקציה הרשמית של וורדפרס לאנדרואיד הושקה השבוע, וזו הזדמנות מצוינת להציג את חמשת היישומים הטובים ביותר לכתיבה, ניהול ומעקב אחר הבלוג האישי
שי ענבל 03.02.10, 19:22

להורדת האפליקציות יש לסרוק את הברקוד עם האנדרואיד, באמצעות תוכנת Barcode Scanner. מדריך וידיאו ניתן למצוא כאן

1. לקבל התראות על תגובות בזמן אמת ב-Wordpress


כיאה לשירות אינטרנט מצליח, לוורדפרס, פלטפורמת הבלוגים הפתוחה והחינמית, לא חסרות אפליקציות. אחרי יישומים רשמיים לאייפון ולבלקברי, הגיע גם תורו של האנדרואיד.

האפליקציה מאפשרת לכתוב, לערוך ולפרסם פוסטים ודפים בטקסט עשיר, הכולל הדגשות, פונטים וצבעים ואף להוסיף תמונות. כמו כן ניתן לנהל באמצעותה את התגובות באופן מלא. המשמעות היא שתוכלו למחוק תגובות שאינן נאותות, לאשר תגובות לפרסום (אם הגדרתם שיש צורך) ולהגיב להן בשמכם מתוך האפליקציה.

Wordpress for Android אף כוללת תכונה ייחודית ושימושית: קבלת התראות על תגובות חדשות לבלוג ישירות לשורת ה-Notifications באנדרואיד.



מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

2. לכתוב פוסט במהירות מכל מקום ישר ל-Blogger


ל-Blogger, שירות הבלוגים של גוגל, לא קיימת אפליקציה רשמית לאנדרואיד כרגע, אולם השירות מתהדר במספר לא קטן של יישומים שפותחו באופן עצמאי. אחת מהן היא AndroBlogger. האפליקציה היא בעלת ממשק פשוט, וניתן לצפות בה בפוסטים ובתגובות, ולכתוב קטעים חדשים ולפרסמם בקלות. עם זאת, היא אינה עשירה בתכונות כמו יישום ה-Wordpress, ולא מאפשרת לנהל התגובות, לכתוב פוסטים עם תוכן מורכב או להוסיף תמונות. היא מיועדת בעיקר ליצירת טיוטות מהדרך ולבדיקת תגובות בנוחות מהטלפון.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

3. לראות במקום אחד את כל הסטטיסטיקה לבלוג


mAnalytics הוא בין היישומים השימושיים ביותר עבור בלוגרים. מתחברים באמצעותו ל-Google Analytics עם חשבון הגוגל ובאותו רגע מקבלים גישה לסטטיסטיקות של הבלוג או האתר האישי. ניתן לראות בה את מספר הכניסות, הדפים שנצפו בכל כניסה, מספר היוניקים, זמן ממוצע באתר וגם את שאילתות החיפוש בגוגל והאתרים שדרכם הגיעו אליכם. מידע זה, יחד עם גרף כניסות אלגנטי, ניתן לצפייה לפי יום, שבוע, חודש או טווח תאריכים מותאם אישית.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

4. לא לשכוח כלום עם Evernote

Evernote

את Evernote כמעט ואין צורך להציג. מדובר בשירות יעיל מוצלח לארגון ושמירת כל המידע בו נתקלים ברשת וביומיום, החל מתמונות וטקסט ועד לשרבוטים וקבצי קול. השירות קיים כתוסף לפיירפוקס, תוכנה למק ולחלונות וכאפליקציה לפאלם, בלקברי, אייפון, ווינדוז מובייל ולאחרונה גם לאנדרואיד.

עפ האפליקציה של היישום אפשר לצלם תמונות, להקליט תזכורות ולבצע רישום מהיר של פתקים. מי שיכול להיעזר מאוד ב-Evernote הם הבלוגרים: ניתן להשתמש בה לכתיבת רעיונות, לכידת תמונות ואחסון מסמכים ואירגון כל המידע בקלות לפי תגיות, נושאים או פנקסים. בנוסף, אפשר לסנכרן את הכל במהירות למחשב ולאינטרנט.

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

5. לשדרג את הכניסות עם טוויטר


טוויטר, וזאת יגיד לכם כל מומחה למדיה חברתית בשיעור הראשון, הוא כלי מצוין להפצת התוכן הייחודי שלכם ברשת, הגדלת המודעות לקיומכם ומעל לכל - הגדלת הטראפיק. לאנדרואיד לא חסרות אפליקציות לשירות המיקרו-בלוגינג הפופולרי, וחמש מהן ניתן לראות כאן.

יישום אחד אליו כדאי להפנות את הזרקור הוא Swift, המאפשר, לצד ציוץ, רטוויט, Reply ומעקב אחר חשבונות ורשימות, לעקוב אחר האזכורים (Mentions) ותיבת המסרים שלכם בקלות.

התכונה השימושית והמועילה ביותר ב-Swift היא Save for Later, שבאמצעותה ניתן לשמור מספר בלתי מוגבל של ציוצים (עם עדיפות לאלה המכילים קישורים מעניינים), ובהקשה על לחצן Send Saved Tweets לשלוח את כולם לאימייל, לקריאה מאוחר יותר. רשימת הקריאה נשמרת על זיכרון הטלפון, ואינה נמחקת גם כאשר יוצאים מהיישום או אפילו מכבים את המכשיר.

Swift

מחיר: חינם

ברקוד לסריקה מהמכשיר:

כתבות נוספות:

לפנות זיכרון ולנהל יישומי רקע באנדרואיד 

חמש דרכים ליצור קיצורי דרך שימושיים באנדרואיד 

(ערוץ סמארט-אפ - smartapp.calcalist.co.il)

(ל-RSS של סמארט-אפ)



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:

Rolex GMT Master II Review