כתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:



מכתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:
"יום אחד כשילדיי יהיו בוגרים מספיק להבין את ההיגיון שמניע הורה אספר להם כפי שאמי הרשעית אמרה לי – אני אוהבת אותך מספיק בכדי לשאול אותך לאן את הולכת, עם מי ובאיזו שעה תגיעי הביתה. אהבתי אותך מספיק בכך ששתקתי ונתתי לך לגלות שהחבר הכי טוב שלך הוא סתם נקניק. אהבתי אותך מספיק כדי לשבת לך על הראש שעתיים בזמן שניקית את החדר, עבודה שהייתה אמורה לקחת רבע שעה. אהבתי אותך מספיק בכך שהראתי לך כעס, אכזבה, דמעות בעיניים. ילדים צריכים לדעת שהוריהם אינם מושלמים.
אהבתי אותך מספיק כדי לתת לך לקחת אחריות על חייך, גם כשהמחיר ששילמת היה כה כבד שליבי כמעט נקרע, אבל הכי הרבה אהבתי אותך מספיק כדי לומר לך לא כשידעתי שתשנאי אותי אחר-כך בגלל זה. אלה היו הקרבות הכי קשים. אני מניחה שניצחתי בהם כי בסוף גם את ניצחת.
יום אחד כשילדייך יהיו מספיק בוגרים, להבין את ההיגיון שמניע הורים, את תגידי להם בודאי – 'כן, אמא שלי הייתה רשעית'. אני יודעת שאמא שלי הייתה רשעית, הכי רשעית בעולם. בזמן שבבתים אחרים אכלו ממתקים לארוחת בוקר, אצלנו אכלו כולה קורנפלקס, ביצים וטוסטים. בזמן שילדים אחרים שתו קולה ואכלו סופגנייה בצהרים, אנחנו חויבנו לאכול כריכים.
בגלל אמא הרשעית הפסדנו הרבה חוויות שילדים אחרים חוו. אף אחד מאיתנו לא נתפס גונב, הורס רכוש של אחרים ומבצע כל פשע אחר. הכול בגללה! עכשיו כשעזבנו את הבית, לכולנו יש השכלה, אנחנו אנשים די ישרים ועושים את כל מה שביכולתנו להיות הורים מרושעים לילדינו כמו שאמא הייתה".
המכתב מסתיים במשפט הנכון כל כך – "אני חושבת שהבעיה בעולם הזה שאין מספיק אמהות רשעיות".

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

Rolex GMT Master II Review