מיקומי הקבצים באייפון-גיבוי

גיבוי בבקשה

שמות הקבצים, מיקומם במכשיר ותכולתם
שם הקובץ: AddressBook.sqlitedb נתיב: /private/var/mobile/Library/AddressBook/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את רשימת אנשי הקשר במכשיר (phone contacts).

שם הקובץ: AddressBookImages.sqlitedb נתיב: /private/var/mobile/Library/AddressBook/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את תמונות אנשי הקשר במכשיר.

שם הקובץ: sms.db נתיב: /private/var/mobile/Library/SMS/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את היסטוריית המסרונים במכשיר.

שם הקובץ: notes.db נתיב: /private/var/mobile/Library/Notes/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את היסטוריית הפתקים במכשיר.

שם הקובץ: call_history.db נתיב: /private/var/mobile/Library/CallHistory/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את היסטוריית השיחות במכשיר.

שם הקובץ: keychain-2.db נתיב: /private/var/Keychains/ הרשאות הקובץ: 0600 הסבר: מכיל את סיסמאות הרשתות האלחוטיות והגדרות חשבונות הדוא"ל במכשיר.

שם הקובץ: Accounts.plist נתיב: /private/var/mobile/Library/Mail/ הרשאות הקובץ: 0644 הסבר: מכיל את שמות חשבונות הדוא"ל במכשיר.

כיצד לבצע גיבוי?
בכדי לגבות נתונים בצורה ידנית יש להשתמש בתוכנה WinSCP אשר מאפשרת גישה למערכת הקבצים באייפון, ניתן לקבל הסבר מקיף על דרך השימוש בתוכנה בפורום על ידי לחיצה כאן
לאחר שוידאתם שכל התוכנות (הן במכשיר והן במחשבכם) מותקנות על פי המדריך המוזכר לעיל, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתוך הנתיב בו מאוחסן הקובץ שברצונכם לגבות ולהעתיקו למחשבכם.
בסיום תהליך השחזור למכשיר האייפון, יש להעתיק את הקבצים שגיביתם למחשבכם בחזרה למכשיר האייפון ולסדר את הרשאות הקבצים.
על מנת לסדר את הרשאות הקבצים יש ללחוץ עם הכפתור הימני של העכבר על שם הקובץ אותו העתקתם למכשיר האייפון דרך התוכנה WinSCP לבחור ב Properties לאחר מכן יש לוודא כי ה Octal זהה להרשאות הקובץ שהוזכרו במדריך זה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:

Rolex GMT Master II Review