נקניק הס- THE BEST



הס" משיקים טעמים חדשים של נקניקי בוטיק בעבודת יד

שישה סוגי נקניקים כשרים חדשים מבית מפעל הבוטיק "נקניקי הס", ברטוורסט, וינר, סוסיסון צרפתי, אופשינט נקניק עם פיסטוקים וסלמי הונגרי ופולני. 100% בשר איכותי. מחיר החל מ – 18 שקל ל- 100 גרם
המפעל הירושלמי "הס" נקניקי בוטיק משיק סדרת טעמים חדשה של נקניקי בוטיק בעבודת יד. נקניקים טריים בהרכב של 100% בשר איכותי מובחר עשויים בקפידה בתהליך מיוחד של עישון או בישול. הסדרה משלבת בין מטבחי עולם שונים וכוללת נתחים מובחרים של בשר עגל, הודו, בקר בשילוב עם תבלינים מיוחדים שעוברים בשושלת של המשפחה כבר מעל 200 שנה. 

בשנים האחרונות ישנו ביקוש רב בישראל לנקניקי בוטיק איכותיים הנמכרים במעדניות נבחרות ברחבי הארץ. הנקניקים של "הס" ידועים בכל העולם בזכות שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריותם, על כן אינם כוללים חומרים משמרים או מייצבים מה שמעניק להם טעם ייחודי וטריות. בין הטעמים החדשים ניתן למצוא:

"נקניקיות וינר" – נקניקיות ארוכות ודקות מנתח של בשר עגל או הודו, בקר. בתוספת תבלינים מלח וקרח מיוצרות בעבודת יד בתהליך של עישון ובישול. מחיר החל מ 18 שקלים ל- 100 גרם.


"נקניק אופשניט" – נקניק בוטיק המיוצר מבשר עגל או הודו, בקר בתוספת תבלינים ותוספת של פיסטוקים, משמשים או אגוזי לוז. מחיר 220 שקלים לק"ג.


"סלמי פולני/ הונגרי" – נקניק סלמי ייחודי מבשר בקר ותבלינים מיוצר בהליך של עישון בישול וייבוש. מחיר 290 שקלים לק"ג.


"ברטוורסט" – נקניקיות שוויצריות קלאסיות המשלבות בשר עגל או הודו ובקר בשילוב תערובת תבלינים עשירה עשויות בהליך בישול. מחיר 180 שקלים לק"ג. 


"סוסיסון צרפתי" – נקניקיות בקר צרפתיות בשילוב עם תבלינים מיוצרות בהליך עישון ארוך ובישול. מחיר 180 שקלים לק"ג.


את סדרת הנקניקים החדשה ניתן למצוא במפעל "הס" בירושלים בית הדפוס 34 גבעת שאול וישנה אפשרות למשלוחים לכל רחבי הארץ.

אודות
מאז 1795 במשך 7 דורות כבר 200 שנה, משפחת הס מייצרת נקניקים בעבודת יד מבשר איכותי ללא חומרים משמרים. הכל החל בכפר קטן ליד פרנקפורט. הנקניקים של הס מיוצרים מעבודת יד מנתחי בשר איכותיים המיובאים מרחבי העולם. המפעל הקטן של הס שוכן בירושלים ומהווה מקום לעלייה לרגל לתיירים רבים וצרכנים מרחבי הארץ המגיעים לרכוש נקניק איכותי ללא חומרים משמרים. 


סוסיסוןצרפתי180לקילו

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כתב מרגש של ליאת גת, שהקריא שלמה ארצי בתוכנית הרדיו שלו על אמהות:

Rolex GMT Master II Review